
2011: “Ik leer anders” opleiding. Leerproblemen bij (jonge) kinderen aanpakken vanuit de visuele leerstijl. Aansluiten bij de voorkeursmanier van informatie verwerken van kinderen en jongeren.

2012-2013: Opleiding Kernvisiemethode. Deze methode gaat naast de sterke visuele kant van deze kinderen, ook diep in op de sterk ontwikkelde gevoels- (kinestetische) kant van deze kinderen en hoe daar mee om te gaan.

Diverse workshops gevolgd die aansluiten bij het concreet visueel aanbieden van diverse les- onderdelen in het onderwijs. Ik heb een thuisstudie bij Novilo afgerond voor het optimaal kunnen begeleiden van hoogbegaafde kinderen. Dit n.a.v. het boek “de 7 uitdagingen in het onderwijs aan hoogbegaafde kinderen”van Tijl Koenderink.

2013: Woordbeeldtrainer en visueel screener en trainer bij het Centrum voor Nieuwe Leerstrategieën, de breukenworkshop voor visueel ingestelden, de F & L methode Taal in Blokjes de cursus Reflexintegratie van INPP.
.jpg?width=3100&mode=crop&format=jpeg&signature=2f8606e957022078df25fe7ec9bb325d575bb9a8)
2014 tot heden: MNRI; Masgutova Neurosensomotorische Reflexintegratie methode; momenteel 24 modules afgerond.

2015: QRI (Quantum Reflex Integratie m.b.v. softlaser),

2016: RMT (Rhytmic Movement Training, level 1,2,3, en Face the Fear) afgerond.

2018: Medische Basiskennis bij Ars Medica

2021: Trauma; Ontstaan, Neurologische gevolgen, stabilisatie en (lichaamsgerichte) behandelingen, door Prof. Dr. Bessel van der Kolk.